torsdag 27 oktober 2016

Ny i gänget!


Det här ska bli så kul, tycker jag! 


Jag heter Anna och kallar mig för Zildara på nätet. Jag är väldigt social och tycker om att prata med nya människor, speciellt i pysselsammanhang. Jag är inte rädd för att sitta med okända på en träff, men uppskattar också att få scrappa med mina kompisar. Jag gör mest kort, lite alter och art journaling, en och annan LO och absolut inget PL. Det närmaste jag kommer PL är när jag använder ett PL-kort för att testa en teknik eller ett upplägg… Det kommer ett sånt längre ner.

Jag har hållit på med scrapbooking och kortmakeri sedan 2010 och jag är medlem i Örebro Scrapbookingsällskap, så jag scrappar med mina kompisar ganska ofta på våra träffar. Jag gillar att åka på större träffar också, där jag helst är med i alla utmaningar.
Bland mina pysselmeriter finns bland annat DT-medlem för Pysseldags och Inspiratör för Veckans Skiss. Jag har också gästat Moa Pyssel, Mollys Scrapbooking och Cardabilities. 

Jag hoppas att ni som läser här tycker att mina inlägg inspirerar och utmanar er att prova nya saker!

Till mitt första inlägg har jag gjort ett enkelt men roligt PL-kort. Jag tycker om effekten när man "splattar" med Distress Stains, det blir både en snygg dekoration och en wow-effekt. 


På mitt PL-kort har jag använt en röd Distress Stain för att göra en stor "splat" och sedan utgått från den när jag stämplat och dekorerat.


Som du kanske kan se glittrar det om min "splat". Jag har tryckt ut lite röd stickles på ett akrylblock och sedan tagit en pensel och målat med glitterlimmet på den röda färgen.

Materiallista:
Stämpel från Vilda Stamps: Julkalorier
Washi-tejpen finns i den fysiska butiken

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Underbart Anna 😍 Stort grattis till både dom och dig! Kram Anna ❤️